lördag, juni 03, 2006

Don't go there...

Uppfuckad dag. Uppfuckad kväll. Uppfuckad natt. Bättre i morgon. Mår bättre i morgon, jag lovar.

Att det blir kaos och panik ibland det får man lära sig att greja, men att det blir kaos och panik typ sjuhundra gånger på en vecka blir till och med för mycket för mig. Jag har spenderat hela jävla vårterminen till att lyssna och nu när jag ska prata så missförstås (nästan) allting hela tiden. Jag totalvägrar att tro att det är mig det är fel på. Jag har inte fått någon skum sjukdom som gör att jag har svårt att göra mig förstådd. Kolla här: jag är inte på topp varenda dag. Tro det eller ej men jag har riktigt dåliga dagar jag också, jag lovar. I dag var en sådan dag och det sista man behöver då är att någon försöker lägga skuld på mig för någonting jag faktiskt inte har ett skit att göra med. Det är förbannat dåligt och jävligt karaktärslöst att göra det. Ta itu med det där problemet (som jag fortfarande inte anser vara något problem) men försök för helvetes alla jävlar inte lägga någon skuld på mig. Lägg ner eller låt mig vara!

Mår bättre i morgon, jag lovar.

/Elfwingson