tisdag, september 19, 2006

Jag ville egentligen inte alls bli plåtad...

I bland blir jag en pretentiös besserwisser som bara älskar att orera, förklara och avbryta ditt resonemang och då är jag extremt alldeles jävla jättedryg att ha att göra med. I bland vill jag bara sjunka ner i en tidning och läsa utrikesnyheterna utan att bli störd. I bland vill jag gå ner till en pub med dig och dricka rom och cola (eller ett par glas vin) och bara hålla käften. I bland vill jag bara softa runt på stan utan något speciellt ärende och lyssna på musik. I bland kan jag vara smakråd om du ska köpa nya kläder (fastän jag innerst inne bara vill lägga mig ner och dö eftersom det är så vansinnigt tråkigt att vara just smakråd, men vad gör man inte om Hovfotografen under hot drar en med ner på stan). Men oftast är jag faktiskt vara en skön snubbe att umgås med. Det vet du också. Jag ville egentligen inte alls bli fotad vid just de HÄR tillfället, men jag antar att de här bilderna är de mest naturliga som du någonsin kommer att få se. Och om vi tar ett steg ännu ett steg närmare sanningen så var det nog så att jag var alldeles för trött för att säga ifrån.

/Elfwingson

Foto: Åsa