måndag, mars 13, 2006

Det har varit måndag i dag för dem som inte noterat det

Och du som inte klarar av någon form av positiva vibbar och en gullig, äcklig och allmän lycka ska nog sluta läsa här… Men kom inte och regna på min parad.

Jag hade ingen speciell plan för i dag. Jag hade mest tänkt att ligga i sängen, sova både mycket och länge och låta allting bara hända runt mig. Det hela föll på att jag vaknade väldigt tidigt. Sedan kunde jag inte somna om igen och då är det ju lika bra att försöka göra någonting bra med dagen, visst?

Det har varit en fin, solig och vacker måndag. Solen sken lagom mycket i mitt ansikte och jag blev bara temporärt snöblind när jag gick ut och ställde mig i solen för några minuter. Allting var… Eh… Typ… Jävligt bra. På en måndag!!! Det måste vara någonting fel på mig… Nåväl, dum eller inte, faktum kvarstår: det har varit en jävligt bra måndag och jag vill gärna tro att det sätter någon form av nivå på resten av veckan.

Det var nog bara det.


/Elfwingson